środa, 6 stycznia 2016

Pewność siebie a wygląd.

Jestem osobą pewną siebie, ale z tym się nie rodzi.
Też byłam szarą myszką, smutną osobą z kompleksami, ale pozbyłam się ich. Jak tego dokonałam?

Nie ma ideałów, musisz się z tym pogodzić. Znajdź osobę dla której twoje niedoskonałości będą doskonałościami. 
Strasznie motywuje to gdy z ust drugiej osoby słyszysz jesteś piękna. Warto uwierzyć tej osobie, bo ma rację, jesteś piękna(y). Nie ważne czy jesteś gruby, czy jesteś chudy, czy masz krzywe brwii czy za duży nos, taka już jesteś i dlaczego masz się zmieniać? 
Owszem, możesz zrobić sobie operację plastyczną, aby zmienić coś w swoim wyglądzie, ale czy to nadal będziesz Ty? Nie, to nie będziesz już Ty. 

Dlaczego ludzie patrzą tylko na ten nieszczęsny wygląd? Osoba atrakcyjna jest przede wszystkim z osobowości. Co z tego, że ktoś jest wizualnie piękny, jeżeli tak naprawdę jest osobą bez powołania i ambicji? Z taką osobą nie chce się przebywać. Ja z własnego doświadczenia wiem, że gdy byłam cicha, smutna i nic się nie odzywałam, ludzie uważali mnie za nie atrakcyjną, nikt nie chciał ze mną spędzać czasu. Obecnie jak tryskam energią, optymizmem i ciągle się śmieję, rozmawiam z ludźmi i z nimi przebywam, słyszę często, że jestem piękna. Ludzie zmieniają nastawienie gdy widzą w człowieku ambicję. Ja gdybym ich nie miała, to bym właściwie ze Sky nie założyła tego bloga, nie pisałabym dla was tego, co właśnie możecie czytać, nic bym nie robiła.
Czasem warto wyjść do ludzi i uśmiechnąć się, mały gest a już możesz zyskać w kogoś oczach, w moich na pewno. 

Znajdź to co kochasz robić!
Pisz opowiadania, zapisz się na chór, pójdź do szkoły językowej, naucz się tańczyć, ćwicz. Rób to co lubisz, a gdy będziesz w tym dobry, to zacznij robić coś w tym celu. 
Ja zaczęłam w wieku 10-11 lat pisać pierwsze fan fiction, było przepełnione błędami, nic nie trzymało się kupy. Miałam jednak kilku czytelników, którzy byli ze mną od początku do końca. Pamiętam jeden komentarz do dnia dzisiejszego. 

Zaczynasz dopiero pisać, a zaczynać a nie popełniać błędów nie idzie ze sobą w parze.
Jestem pewna, że kiedyś napiszesz takie fan ficiton, że będę przed Tobą składać pokłony.

Te słowa dały mi taką motywację, że zaczęłam czytać trzy razy więcej, zaczęłam też uczyć się i słuchać na lekcjach języka polskiego. Ta dziewczyna znalazła moją najnowszą książkę na wattpadzie i wiadomości prytwanej napisała mi:

Składam Ci pokłony.

Wiecie jak to mnie zmotywowało i jak podbudowało moją pewność siebie? Dlatego apel do was, róbcie co kochacie, a wasza pewność siebie uniesie się tak wysoko jak w moim przypadku, przez trzy słowa od mojej czytelniczki sprzed lat. 


W Austrii, lato 2015r. Czułam się tu jakby cały świat był już tylko mój.

A wy, jesteście pewni siebie? Jaka macie passie? Piszcie! :* 

Amy ♥

17 komentarzy:

  1. Super post! Kurcze, po przeczytaniu czegoś takiego humor od razu się poprawia a pewność siebie, nawet bez wykonywania jakis rzeczy wzrasta.. Dziękuję za to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniały post! Jesteśmy ciekawe kolejnych postów, więc zostawiamy obserwację i liczymy na to samo.
    Zapraszamy również do skomentowania naszej pierwszej notki.
    fashion-by-sisters.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow świetny pozytywny i motywujący post ^^
    obserwujemy?:D
    poklikasz u mnie w linki w nowym poście ?:D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic nie daje większej motywacji niż uznanie osoby z większym doświadczeniem. To niesamowite uczucie przepełniające twoje ciało i słodycz rozlewająca się w sercu. Coś nieziemskiego. Człowiek od razu chce tworzyć dalej, kreować i wykraczać poza przyjęte granice. Doświadczyłam tego wiele razy i to z tego czerpię motywację, aby nadal się rozwijać.
    Pozdrawiam.
    http://prozaiczne-szepty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny post. Pasja bardzo pomaga, w odnalezieniu swojej pewności siebie. Pomaga zrozumieć nam, że jesteśmy czegoś warci i nie musimy żyć w cieniu innych.
    Ta muzyka w tle bardzo odpręża :)

    inothercolors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie super post
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bycie pewnym siebie jest ogólnie bardzo wazne :). Super post, pomysłowy.
    Obserwuje i liczę na to samo :D.
    ZApraszam: http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. najwazniejsze zeby nie zwracac uwagi na złe słowa z czyjejś strony
    zapraszam,nowy post :) | http://magdelblog.blogspot.com/2016/01/ootd-8-im-trying-to-look-different-than.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Mądre słowa! Operacje plastyczne nic nie wnoszą. Jak chcemy coś zmienić w sobie musimy to zrobić sami!

    OdpowiedzUsuń
  10. Łał fajnie że ktoś napisał ci taki komentarz i od razu cię zmotywował do doskonałości :D Wydaje mi się że każdy może wybrać kim będzie nie patrząc na swój wygląd :) Bardzo ładnie napisany post ;)

    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pozytywny post :)
    Obserwujemy? Daj znac u mnie w komentarzu :)
    Pozdrawiam http://princess966.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. pracuję mocno nad swoją pewnością siebie, czasami bywa lepiej, czasami gorzej...

    dzięki za komentarz u mnie! :) co do pisowni słowa internet to ja się nie znam, ale z ciekawości poczytałam i: http://www.rjp.pan.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=961:internet-&catid=44:porady-jzykowe&Itemid=58
    :)
    także niekoniecznie z wielkiej litery :)

    jeśli już o błędach mowa to w waszym opisie jest jeden - poprawna odmiana to "ludziom" a nie "ludzią" :)

    poza tym fajny blog! będę wracać, obserwuję! pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie piszesz :) Ja nie jestem jakoś mega pewną siebie osobą ale pracuję nad tym :D
    Obserwujemy?
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ;) Na pewno osiągniesz jeszcze więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekawy post;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, to dla nas duża motywacja xx