sobota, 20 lutego 2016

Przestań czekać!

Wszyscy ciągle na coś czekamy. Na piątek, weekend, urodziny, ferie, święta, wakacje. Czekając marnujemy swój czas. To tak jak z kolejką do lekarza. W czasie czekania moglibyśmy zrobić milion innych rzeczy.

"Masz na to czas" na pewno kiedyś słyszeliście te słowa. Przez wiele czasu twierdziłam, że te słowa, to wyrażenie jest w porządku. Ostatnio jednak znalazłam argumenty obalające tę teorię.
Skoro mamy czas to po co go marnować?! Nie lepiej wstać i ruszyć swój tyłek i zrobić coś pożytecznego, albo to co zawsze chciałeś zrobić? 
Rozumiem, że niektóre rzeczy wymagają czasu. W naszym świecie przyjęło się, że na wszystko trzeba czekać. W kolejce, na pociąg, na odpowiedni moment na wypłatę itp. Niektóre z tych rzeczy są naturalne, ale nie wszystkie. Wielu z nas zwleka z takimi rzeczami jak chociaż by wyjście ze znajomymi, bo w tym czasie woli spać.
To przytłaczające widzieć jak człowiek zatraca się w tej beznadziei, którą jest osaczająca go chęć samotności i pędzącego, nie wykorzystanego czasu.



"Zrobię to w odpowiednim momencie" ale po co na to czekać. Idealny moment nigdy nie nadejdzie! Później będzie już tylko gorzej.
Szczęście osiąga się wtedy, gdy przestajemy czekać i zaczynamy korzystać z chwili obecnej. Zawsze gdy powiesz sobie "później ", to będzie się dłużyć, aż nigdy nie nadejdzie. Dlaczego nie odważysz się zrobić czegoś teraz?  
Martwisz się o to, że nie dasz rady, że jest za wcześnie? Nigdy nie jest zbyt wcześnie, zapamiętaj. 
Dlatego teraz wstań, napisz do tej koleżanki z którą się nie widziałeś pół roku, zadzwoń do osoby która Ci się podoba i się z nią umów; Zacznij korzystać z każdej chwili, bo Ty ją marnujesz, podczas gdy kogoś czas już się kończy...






 Przestań czekać, bo nie wiesz kiedy to Twój zegar stanie w miejscu, oczy się zamkną.





























Amy & Sky xx

9 komentarzy:

  1. Fajny Blog!
    Zapraszam do mnie na nowy post :)
    http://lovelysoophie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Daje dużo do myślenia.
    Ostatnie zdanie bardzo mądrze napisane :)
    P.s Pytałaś się o e-mail, już jest na blogu ;).
    http://tutajswiatsiekreci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia <3
    genialny post !
    http://zmiloscidozdjec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam sie z tym całkowicie, zawsze tak myślałam dlatego moge powiedieć, że jestem szczęśliwa :)
    www.onlydreams.pl
    YouTube

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia, genialny post i daje do myślenia. Ostatnie zdanie takie piękne, aż je sobie zapisałam. Nie warto czekać, choć na tym opiera się nasze społeczeństwo. Łatwo mi pisać, ale uświadomiłam sobie, że w ogóle się do tego nie stosuję. Dziękuję Wam za ten post, na prawdę <3
    Obserwuję i zapraszam do mnie, jeśli wam sie spodoba mam nadzieję, że również zostaniecie na dłużej :)

    mój blog:http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny świetny post, na równie genialnym blogu. Czytam systematycznie ♥
    Zapraszam :* http://zyciewtajemnicach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjecia czekam na kolejny post.Zapraszam serdecznie do mnie nowy poststaram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. no, w koncu powinno sie ogarnac i zrobic cos, co do ciebie nalezy! czekac w nieskonczonosc? po co.. z czasem jest coraz trudniej.

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten post mnie zmotywował do działania, cały czas odkładam coś na poźniej, bo to już za poźno , a to mi się nie chce. Cieszmy się każdym dniem tygodnia i spedzajmy czas z tymi, na których nam zależy, którzy wywołują uśmiech na naszej twarzy :)

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarze, to dla nas duża motywacja xx